Головна » Файли » Все для вчителя » Творчі наробки

Математичні міркувалки
[ Викачати з сервера (4.56 Mb) ] 19.10.2015, 15:15

 

Тема: «Усний рахунок із задоволенням»

Мета:. вчити працювати  у команді; удосконалювати вміння дітей називати числа від 1 до 10, закріпити навички кількісної і порядкової лічби. Продовжувати видозмінювати геометричні фігури, формувати бажання пізнавати нове, викликати подив від зустрічі з несподіваним. Розвивати кмітливість, математичне та логічне мислення, активність, зорову та слухову пам’ять. Виховувати у дітей зацікавленість до математичних завдань, зацікавити їх дотепними іграми, логічними задачами з елементами гумору, викликати радість пізнання

Хід заняття

  1. Організаційний момент. Поділ класу на команди.

Вчитель:

  • Сьогодні ми проведемо турнір-змагання чотирьох  команд: «Кружечки», «Квадратики», «Прямокутнички», «Трикутнички»  і  виявимо найуважнішого, найактивнішого та найкмітливішого гравця.

Поділ класу на команди

Шляхом жеребкування діти обирають  у якій команді будуть змагатися.  На члена кожної команди одягаються наголовники   з малюнком  назви команди «Кружечки», «Квадратики», «Прямокутнички», «Трикутнички» .

         

  1. Основний етап конкурсу

 

Завдання 1

«Склади пазл»

Кожній команді пропонується зібрати пазл з геометричними фігурами. Команда,яка зробить це найшвидше, підіймає руки  замочком  і отримує фішку.

Завдання 2

«Дай відгадку на загадку »

  • Біля річки, на галявці .Знайшли  моркву сірі зайці .8 морквин – це не мало. Одну з”їли – скільки стало ? ( 7)
  • Скільки вух у трьох мишей? (6)
  • П’ятеро індиків Бігло в черевиках. Скільки черевиків .У п’ятьох індиків? (10)
  • Скільки лап у двох ведмежат? (8)
  • В дзеркало Оля Поглянула в школі, Скільки дівчаток з’явилось? (1)
  • Мчаться на санчатах Четверо малят Троє з них – дівчата.Скільки ж тут хлоп”ят?(1)
  • Хто більше важить: три зайці чи один слон? (слон)
  • У живім куточку в школі є 3 рибки  у воді. Ще 7 рибок – дасть Микола.

Скільки стане риб тоді? (10)

  • Сидить хлопчик біля річки. І впіймав аж  3 плотвички. Котенятко одну вкрало. Скільки рибок в нього стало? (2)
  • Яка цифра об’єднує райдугу, музику, дні тижня, чудеса світу? (7)
  • На столі лежало 5 яблук. Одне Даринка розрізала на чотири частинки. Скільки яблук залишилось на столі? (5)
  • Ось до класу на урок залетіло 6 сорок, дві пізніше прибуло. Скільки же птахів було? (8)
  • Було  у Марини 7 ягід малини. Одну вона з`їла. Скільки лишила? (6)
  • У школу йшло 7 дівчаток. Назустріч їм – 2 дівчинки. Скільки дітей йшло в школу?  (7)
  • На  травиці, біля хати метушаться цуценяти. Двоє білих, наче сніг. Троє чорних. Скільки всіх? (5)

Завдання 3

Конкурс капітанів

«Швидко  я рахую усно»

На дошці малюнки стовбурів  дерев. Довкола дерев листочки з виразами. Завдання капітанів, по черзі, обирати листочок та  називати значення виразу. Якщо відповідь правильна - листочок кріпиться до стовбура. По закінченню конкурсу , чиє дерево буде з найбільшою кількістю листочків- та команда і отримує фішку.

                                                              

ІІІ.  Заключна частина конкурсу. Підведення підсумків.

1.Підрахунок кількості виграних фішок.

2.Поділ місць між учасниками.

                                                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                          

Категорія: Творчі наробки | Додав: noname1988
Переглядів: 736 | Завантажень: 5 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar